ספורט בתל אביב-יפו

לוגו עיריית תל אביב יפו

אנשי השנה בספורט בתל אביב-יפו 2022

הוכרזו אנשי השנה בספורט בתל אביב-יפו לשנת 2022!

רשות הספורט בעיר ארגנה והובילה את הטקס השנתי, שמעלה על נס ספורטאיות וספורטאים, מאמנות ומאמנים, אגודות ספורט וגופים התורמים לקהילה.

המצטרפים החדשים להיכל התהילה של הספורט בתל אביב-יפו:

צביקה שרף, מהמאמנים הגדולים בתולדות מכבי תל-אביב ונבחרת ישראל, יקבל את האות על כך שהצעיד את הקבוצות והנבחרות שאימן לאינספור הישגים מבלי שוויתר על המסירות, האימונים הקשים והמקצוענות חסרת הפשרות.

נטע ריבקין תקבל את האות על כך שהיא אחת משלוש המתעמלות היחידות בעולם שהשתתפו שלוש פעמים במשחקים האולימפיים, זכה במדליות רבות בתחרויות בינלאומיות חשובות והיותה מודל לחיקוי בעבור כל ספורטאית שחולמת על הטופ העולמי.

קרן לייבוביץ’, מהשחייניות הגדולות בתולדות ישראל, תקבל את האות על הנחישות והכישרון שהביאו אותה לזכות בשורה ארוכה של מדליות, לנפץ אין ספור שיאים ולייצג בכבוד את ישראל במשחקים הפראלימפיים.

חיים חזן ז”ל, שכיכב במדים האדומים של הפועל תל-אביב בשנות החמישים והשישים וקלע בהם מעל 1,600 נקודות, קיבל אות הוקרה על היותו מגדולי הכדורסלנים שצמחו לעיר ולמועדון. קרובי משפחתו קיבלו את האות בשמו.

רון בולוטין, אגדת השחייה הפראלימפית, יקבל את האות על 11 המדליות שגרף, על היותו אדם שהתגבר על מכשולים והפך לספורטאי צמרת ולדמות מופת המטפחת רבים משחייני העתיד של ישראל.

משה סיני, סמל אדום וקשרה האגדי של הפועל תל-אביב ונבחרת ישראל בכדורגל, יקבל את האות על קריירה מפוארת שבמו רגליו היה אחראי לרבים מרגעי האושר הגדולים שחוו אוהדי הקבוצה.

פרס הספורטאים הבוגרים המצטיינים:

הרצים לונה צ’מטאי ספלטר, מארו טפרי וגשאו איילה מאגודת מכבי תל-אביב – אתלטיקה קלה. 

הרוכב הפראלימפי עמית חסדאי מבית הלוחם יקבל תעודת הוקרה כספורטאי פראלימפי מצטיין.

פרס תקוות השנה:

האצן בלסינג אפריפה ממכבי תל-אביב – אתלטיקה קלה.

פרס הספורטאים המבטיחים המצטיינים:

האצן בלסינג אפריפה ממכבי תל-אביב – אתלטיקה קלה.

דיאנה סברצוב ורומי פריצקי ממכבי תל-אביב בהתעמלות אומנותית.

ליזה דובג’ביץ’ מסקי מים בכבלים תל-אביב.

פרס ספורטאי הנוער המצטיינים:

אלונה טל פרנקו ממכבי תל-אביב בהתעמלות אומנותית.

רוני שחם ממכבי תל-אביב בהרמת משקולות.

דימה דוצ’נקו ממכבי תל-אביב בהתעמלות מכשירים.

עמית צוקר ממכבי תל-אביב בכדורסל.

רוי נאוי ממכבי תל-אביב בכדורגל.

ים לב מסקי מים בכבלים תל-אביב.

פרס המאמנים המצטיינים:

איגור בלון ודן סלפטר ממכבי תל-אביב – אתלטיקה קלה.

דורון לויט מהעמותה לקידום הסיוף תל-אביב.

פרס יזמות השנה, המוענק ליזמים יוצאי דופן, יוענק למנהל אגף הספורט בבית הלוחם תל-אביב בארגון נכי צה”ל זה למעלה מ-27 שנים, מיקי עוזאי. במסגרת תפקידו הוא מלווה משלחות של ספורטאים למשחקים הפראלימפיים ולתחרויות בחו”ל ותורם תרומה משמעותית להפיכת הספורט למשמעותי בחיי הפצועים והפצועות. עוזאי עומד מאחורי מיזמים רבים שמקדם ארגון נכי צה”ל בקידום הספורט בקרב הפצועים ושילובם בחברה תוך מתן מענה אנושי, מקצועי ורגיש לכל פצוע הנקלט בארגון.

את פרס איש החינוך יקבל בוריס יחננוב, מורה ותיק לחינוך גופני בבית הספר ביאליק-רוגוזין, הקולט תלמידים שהוריהם מהגרי עבודה ומבקשי מקלט. כמאמן היאבקות בוריס שם דגש על ההישגים של תלמידיו בבית הספר, אך גם על התנהגות ספורטיבית וערכית ורואה בחינוך הגופני דרך מיוחדת לחינוך לערכים ומצוינות. בימי הסגרים של הקורונה הקפיד לשלוח סרטוני וידאו לתלמידיו בהם הציג תרגילים שניתן לבצע בבית בכדי לשמור על שגרה וביצוע פעילות גופנית בבית.  בביה”ס הוא מארגן ויוזם טורנירים רבים ואליפויות בענפי הספורט השונים, לבנים ולבנות ודואג לשלוח נציגים לתחרויות מחוזיות וארציות תוך כדי ייצוג הולם של בית הספר שחשוב לו מאוד. בנוסף, הוא משמש מזה למעלה מעשרים שנים כמאמן היאבקות בבית דני ומשמש כמאמן הראשי של אגודת הפועל תקווה תל אביב. הוא מגדל את הדור הבא של המתאבקים בעיר תל אביב יפו בדגש על טיפוח בני הנוער בדרום העיר.

מנהל רשות הספורט העירונית בעיריית תל אביב-יפו, אופיר וגמן: “רשות הספורט, שחרטה על דגלה את קידום הספורט ברחבי העיר, עושה זאת גם באמצעות הוקרה לאנשי ספורט שפועלם בעבר ובהווה מהווה מופת והשראה. מקבלי ההוקרה שנבחרו לאחר בדיקה של מועמדויות ראויות רבות, הם דוגמה לכך. קידום תרבות ספורט אינו נעשה רק דרך השקעת משאבים בפיתוח תשתיות מתקדמות, אלא גם בלמידה של הרוח הספורטיבית, באמצעות הפניית הזרקור לאנשים שעברו כברת דרך, נתנו מעצמם, שילמו מחירים והתגברו על אתגרים וקשיים”.

 

אליפות מכבי ישראל בכדורעף חופים

סופ”ש של אליפות בכדורעף חופים 🏆🏐
עיריית תל־אביב־יפו בשיתוף מכבי ישראל ואיגוד הכדורעף בישראל יקיימו לראשונה את אליפות מכבי ישראל בכדורעף חופים בחופי פרישמן-בוגרשוב 🏐 ⛱
אליפות שתהפוך למסורת בחופי העיר!

קרא עוד>>>

נעים בצל קיץ 2024

נעים בצל חוזרת עם מגוון פעילויות קהילתיות חינמיות לבוגרים ולגיל השלישי ברחבי העיר במהלך חודשי הקיץ יולי – אוגוסט

קרא עוד>>>

אליפות ישראל ה-88 באתלטיקה

מוזמנים להתרגש איתנו באליפות ישראל באתלטיקה ה- 88 ! 🏆
רגע לפני המשחקים האולימפיים בפריז, יתחרו בכירי האתלטים והאתלטיות שלנו באליפות ישראל!

מתי? 26-27.6
שעות? החל מהשעה 18:00
איפה? אצטדיון האתלטיקה הדר יוסף
הכניסה חופשית!
🎥האליפות תועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט

קרא עוד>>>

הדלק שמניע אותך – לאכול ולשתות נכון לפני מרוץ הלילה PAPAYA תל־אביב

הכול כבר כמעט מוכן לקראת המרוץ. אבל עכשיו כשרגע האמת מתקרב: ההתרגשות עולה, ההרגלים המוכרים שמשתבשים, החום שצפוי, רצים בשעה מאוחרת ועלולות להיגרם טעויות תזונתיות שיפגעו בביצועים ובהרגשה שלכם במהלך הריצה.

קרא עוד>>>

אנשי השנה בספורט בתל־אביב-יפו 2023

עיריית תל אביב -יפו ערכה במעמד ראש העירייה רון חולדאי, את טקס אנשי השנה בספורט בתל אביב-יפו לשנת 2023 לאחר דחייה בעקבות המלחמה.

בין המצטרפים החדשים להיכל התהילה של הספורט בעיר: כדורסלן העבר שמעון אמסלם, כדורסלן העבר תנחום (תני) כהן-מינץ ז”ל, הרצה הישראלית מרים סידרנסקי, הקופץ לגובה אריה נוה, כדורסלנית העבר נועה סקלי והאתלט רוגל נחום.

קרא עוד>>>

רוצים להיות מעודכנים?

תהיו הראשונים להתעדכן בכל מה שחדש בספורט בתל אביב

אירועים, מתקנים, אימונים ועוד

רשות הספורט בעיריית תל אביב-יפו