ספורט בתל־אביב-יפו

לוגו עיריית תל אביב יפו

אנשי השנה בספורט בתל־אביב-יפו 2023

עיריית תל אביב -יפו ערכה את טקס אנשי השנה בספורט בתל־אביב-יפו לשנת 2023 לאחר דחייה בעקבות המלחמה.

את הטקס, שמעלה על נס ספורטאיות וספורטאים, מאמנות ומאמנים, אגודות ספורט וגופים התורמים לקהילה, ארגנה והובילה עיריית תל־אביב-יפו באמצעות רשות הספורט העירונית והוא התקיים במעמד ראש העירייה רון חולדאי.

במסגרת הטקס, הוכרזו גם המצטרפים והמצטרפות החדשים להיכל התהילה של הספורט בעיר, אליו מצטרפים בכל שנה ספורטאים וספורטאיות מעוררי השראה, שהותירו את חותמם על הספורט בתל־אביב-יפו בפרט ובישראל בכלל, ומהווים מודל לחיקוי עבור ספורטאי העתיד של העיר.

להיכל התהילה של הספורט בעיר צורפו השנה אגדות הכדורסל התל-אביביות שמעון אמסלם ותנחום (תני) כהן-מינץ ז”ל, הרצה הישראלית מרים סידרנסקי, הקופץ לגובה אריה קלינשטוב נוה, כדורסלנית העבר נועה סקלי והקופץ לגובה, לרוחק וקפיצה משולשת, רוגל נחום.

צילום: אילן ספירא

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: “טקס אנשי ונשות השנה בספורט של תל־אביב-יפו נערך בכל שנה, ואנו מקפידים לקיים אותו באדיקות וברציפות, כמעט בלי קשר למציאות בחוץ. אך השנה חשיבותו של הטקס מכרעת עוד יותר. אחרי ה-7 באוקטובר, כולנו עצרנו מלכת והעיר דממה. מספר חודשים לאחר מכן, אפשר היה לראות אנשים שבים לעשות ספורט, לא כי שכחנו ולא כי חזרנו לשגרה אלא כי רבים ורבות הבינו את מה שזוכי הטקס שלנו יודעים כבר מזמן- ספורט הוא לא רק בריאות לגוף הוא גם ריפוי לנפש. איתכם, עם כל הזוכים והזוכות של השנה הזו, אנחנו יכולים להרשות לעצמנו גם לכאוב וגם להתנחם ולזכור שבזכות הגוף והנפש הצלחנו להתגבר על הרבה אתגרים, וגם הפעם נצליח וניבנה מחדש. ברכות לכל הזוכים והזוכות, אתם תהילתנו. אני מייחל שנראה את החטופים והחטופות בהקדם איתנו ביחד״.

כמו כן, במסגרת הטקס קיבלו אותות גם הספורטאים והספורטאיות והמאמנים והמאמנות המצטיינים לשנת 2023:

• פרס ומלגת הספורטאים הבוגרים – המתעמל ארטיום דולגופיאט (האלוף האולימפי, פעמיים אלוף אירופה ואלוף העולם לשנת 2023 בתרגיל הקרקע), הג’ודוקא רות לביא והמתעמל אלכס מיאקנין (מחזיק מדליית הזהב מסבב גביע העולם בהתעמלות 2023).
• פרס הספורטאי הפראלימפי המצטיין – החותר שמוליק דניאל.

• פרס ומלגת הספורטאי המבטיח לשנת 2023 – תומר רשמן (ממכבי תל-אביב בכדור-יד), עומר סניור ואל ים קנצ’פולסקי (מהפועל תל-אביב בכדורגל) ועומר מאייר (ממכבי תל-אביב בכדורסל).

• פרס ומלגת המאמנים המצטיינים – לנה זליקמן ואלונה קושביצקי (מאמנות מכבי תל-אביב בהתעמלות לילדות ונערות).

• פרס ומלגות הספורטאים הצעירים – שלי אלגאי ואלינור גרץ (מכבי תל-אביב בהתעמלות אמנותית), גיא כהן (ממכבי תל-אביב בכדורעף), אביאל מאמו (ממכבי תל-אביב בכדורסל לנוער), יהונתן מסיקה (ממועדון סיוף תל-אביב) וגיא רש ארמן (מכבי תל-אביב בכדור-יד).

• פרס יזמות השנה בספורט – יפעת רוזנברג (יו”ר מאמאנט תל אביב – יפו).

• פרס החינוך לספורט של השנה – שרון מיכאלי רמון (מנהלת בית הספר לטבע, סביבה וחברה בעיר).

• פרס תקוות השנה בספורט- עומר מאייר, כדורסלן מכבי תל-אביב.

סגן וממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, ליאור שפירא: “עוצמתו של הספורט התל אביבי בא לידי ביטוי בטבלת הזכיות הלאומית כמעט בכל ענפי הספורט בארץ, מה שהופך את העיר לחיה ונושמת ספורט. אני מברך על כך שבחרנו, על אף דחייתו, לקיים את טקס אנשי השנה בספורט בתל־אביב-יפו לשנת 2023 ולציין לשבח את הספורטאים והספורטאיות התל אביבים שמייצגים אותנו בכבוד בארץ ובעולם”.

אליפות מכבי ישראל בכדורעף חופים

סופ”ש של אליפות בכדורעף חופים 🏆🏐
עיריית תל־אביב־יפו בשיתוף מכבי ישראל ואיגוד הכדורעף בישראל יקיימו לראשונה את אליפות מכבי ישראל בכדורעף חופים בחופי פרישמן-בוגרשוב 🏐 ⛱
אליפות שתהפוך למסורת בחופי העיר!

קרא עוד>>>

נעים בצל קיץ 2024

נעים בצל חוזרת עם מגוון פעילויות קהילתיות חינמיות לבוגרים ולגיל השלישי ברחבי העיר במהלך חודשי הקיץ יולי – אוגוסט

קרא עוד>>>

אליפות ישראל ה-88 באתלטיקה

מוזמנים להתרגש איתנו באליפות ישראל באתלטיקה ה- 88 ! 🏆
רגע לפני המשחקים האולימפיים בפריז, יתחרו בכירי האתלטים והאתלטיות שלנו באליפות ישראל!

מתי? 26-27.6
שעות? החל מהשעה 18:00
איפה? אצטדיון האתלטיקה הדר יוסף
הכניסה חופשית!
🎥האליפות תועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט

קרא עוד>>>

הדלק שמניע אותך – לאכול ולשתות נכון לפני מרוץ הלילה PAPAYA תל־אביב

הכול כבר כמעט מוכן לקראת המרוץ. אבל עכשיו כשרגע האמת מתקרב: ההתרגשות עולה, ההרגלים המוכרים שמשתבשים, החום שצפוי, רצים בשעה מאוחרת ועלולות להיגרם טעויות תזונתיות שיפגעו בביצועים ובהרגשה שלכם במהלך הריצה.

קרא עוד>>>

אנשי השנה בספורט בתל־אביב-יפו 2023

עיריית תל אביב -יפו ערכה במעמד ראש העירייה רון חולדאי, את טקס אנשי השנה בספורט בתל אביב-יפו לשנת 2023 לאחר דחייה בעקבות המלחמה.

בין המצטרפים החדשים להיכל התהילה של הספורט בעיר: כדורסלן העבר שמעון אמסלם, כדורסלן העבר תנחום (תני) כהן-מינץ ז”ל, הרצה הישראלית מרים סידרנסקי, הקופץ לגובה אריה נוה, כדורסלנית העבר נועה סקלי והאתלט רוגל נחום.

קרא עוד>>>

רוצים להיות מעודכנים?

תהיו הראשונים להתעדכן בכל מה שחדש בספורט בתל אביב

אירועים, מתקנים, אימונים ועוד

רשות הספורט בעיריית תל אביב-יפו